Home » Problemy z potencją » Męska bezradność

Męska bezradność

Young happy couple in bed

Zauważyłeś, że twoja sprawność seksualna uległa obniżeniu ostatnimi czasy? Bez paniki. Po pierwsze, kłopot taki tyczy się nie tylko ciebie lecz dużej części męskiego społeczeństwa i naprawdę nie ma się czego wstydzić. Po drugie chwilowa niedyspozycja nie może być przyrównywane do impotencji, choć przestrzegam, żebyś zapalił w swoim umyśle czerwone światło. Po trzecie – da się to naprawić, żebyś mógł cieszyć się seksem! tania levitra

Zanotowałeś pierwsze symptomy choroby – co musisz zrobić?

Przełam opory i udaj się do lekarza rodzinnego. To nie jest odosobniony problem, który dotknął właśnie ciebie. Problemy z erekcją, impotencja, to jedno z częstszych problemów męskich i dotyczy co drugiego faceta w wieku 40-70 lat. Tak, statystyki nie kłamią, traktuj więc wizytę u lekarza nie jak zło konieczne, ale jak wizytę w warsztacie w celu naprawy machiny, którą jest twoje ciało, żebyś mógł cieszyć się 100% jej wydajnością. Oprócz tego regularnie sprawdzaj ciśnienie tętnicze i poziom cholesterolu, aby uniknąć częstej przyczyny impotencji – chorób układu krążenia.

Po co Ci lekarz rodzinny a nie specjalista?

Dlatego, że lekarz rodzinny oceni fazę choroby oraz wskaże właściwego specjalisty – urologa albo seksuologa, który z pewnością ci pomoże. Od lekarza POZ (podstawowej opieki zdrowotnej) możesz dostać także skierowanie na badania, które pomogą w ustaleniu przyczyny choroby. Trudności ze wzwodem to stadium odwracalne!
Tradycyjne leczenie odbywa się przede wszystkim za pomocą leków farmakologicznych, psychoterapii, czasem leczenia chirurgicznego, ale pewnymi krokami sam możesz siebie wspomóc albo przyśpieszyć wyleczenie. Oto podstawowe z nich:

1. Odżywiaj się zdrowo

Unikaj tłustego mięsa zastępując je owocami oraz warzywami. Konsumuj więcej ryb – tuńczyka, łososia, sardynki (za wyjątkiem smażonych, tłustych ryb, które, jedzone wieczorem, mogą obniżać libido). Mnóstwo warzyw i owoców to podstawowy przepis na uniknięcie częstej przyczyny impotencji – chorób naczyniowych oraz otyłości. Jeśli chodzi o owoce, to najkorzystniejsze będą dla ciebie poziomki, truskawki, maliny, jeżyny i jagody. Z warzyw – prócz zieleniny warto jeść czosnek i cebulę (skuteczne przeciw miażdżycy) oraz paprykę, pomidory, kukurydzę, selery i por.

Można zapytać też dietetyka o odpowiednią dietę, zgodną z grupą twojej krwi. Pamiętaj, iż dieta nie jest sztywnym „niespożywaniem smacznych potraw”, lecz dopełnieniem dziennego jadłospisu w posiłki wartościowe oraz zredukowaniem tych najmniej pożytecznych. Rozważ wprowadzenie do swego menu dań z kuchni śródziemnomorskiej, szczególnie zaś owoców morza.

2. Poznaj afrodyzjaki

Istnieje grupa produktów, które w jakimś stopniu aktywują twój organizm do „działania”. Ogólnie uważa się (co więcej – jest to dowiedzione), że lampka czerwonego wina przed stosunkiem podnosi aktywność w łóżku. Stroń jednak od mocnego alkoholu, który zadziała w drugą stronę. Przyprawiając potrawy, używaj więcej imbiru, który oddziałuje na lepsze krążenie krwi i goździków, które poprawiają humor. Z owoców morza polecane są ostrygi, homary, krewetki, oraz ośmiornice.

3. Nie pal papierosów

Palenie papierosów (również to bierne) wpływa fatalnie na twój organizm oraz libido. Amerykański schemat ubiegłych lat, w którym to kochankowie po udanym seksie spalali papierosa, to nieroztropny pomysł. Papierosy nie dość, iż zauważalnie obniżają twoją sprawność seksualną i wywołują inne, równie niepokojące problemy, z nowotworem płuc na czele – to w dodatku sprawiają, że będzie cię „czuć” z daleka. Wierz mi, wiem co piszę – jestem człowiekiem niepalącym i kogoś, kto pali, wyczuwam na odległość. Najbardziej uciążliwy zapach utrzymuje się we włosach, potem na ubraniu, o oddechu nie wspominając. Jeśli twoja partnerka nie pali, a ty owszem, to może być przyczyną dodatkowych nieporozumień i kłopotliwych sytuacji między wami, też w łózku. Oczywiste jest, że jako palący z pewnością nie pachniesz przyjemnie.

4. Ruszaj się

Aktywność seksualna jest na stałe związana z dobrą kondycją i wydolnością układu sercowo – naczyniowego. Toteż tak znaczące jest, abyś prócz dobrego odżywiania czynnie uprawiał sport. Czynnie? To znaczy codzienny trening ruchowy, przynajmniej 30 min – bieganie lub siłownia oraz regularne 1-2 razy w tygodniu uprawianie sportu, np.: tenisa. W tym miejscu wiele zależy od twoich możliwości czasowych, które, jak mniemam, nie są najwyższe. Potwierdzisz jednak to, iż im mniej czasu, tym lepsza organizacja (oczywiście do pewnych granic)? Na pewno, jeśli będziesz chciał systematycznie uprawiać sport, znajdziesz na to chwilę czasu.

5. Dbaj o swoje życie intymne

Żeby nie wywołać „męskiego problemu” systematycznie uprawiaj seks. Pozbądź się rutyny a wpuść do twojego związku więcej świeżości. To najlepsza droga do przywrócenia regulacji hormonalnej. Jeżeli twój związek przeżywa trudności (nawet w sytuacji, gdy przyczyną jest ta „trzecia”) staraj się je rozwiązać, ponieważ to również pośrednio wpływa na twoją wydolność seksualną.
wiecej tutaj : kamagra tanio